söndag, januari 15, 2006

Förkylningar... Varför finns dem?

Jag ser ingen som helst nytta i förkylningar, bara massa huvudvärk, halsont och snor.... :(
Så trött på detta och nåt jobba blir det väl inte imorgon verkar det som...
Jag som avskyr att vara hemma!! Så himla trist och ligga och vara sjuk!

Men men... Jag och kottarna får väl ta sovmorgon och bara mysa :)

Sååå skönt och bara gå och dra i mysbyxor och stor T-tröja *ler*
Det är fördelen med vintern, man FÅR vara inne och bara göra ingenting.
På sommaren har man ändå i sig att man MÅSTE ut och hitta på en massa... Ta vara på solen!
Nu är det MYSDAGAR!! Hihi

Idag har vi inte gjort så mkt... Inte jag iallafall... Hrmm
Håkan och farfar har fixat i trädgården, vi har toppat träden i skogen i hörnan en 10-15 meter så är juh en del att forsla bort.

Killen som var inne med bilen i trädgården inatt var här och pratade lite...

Cappe och Håkan har varit på Hockey, de kom nästan nyss hem.
Caspers lag vann såklart! *ler*
Han är duktig vår pojke!
Snabb som en vässla på isen och riktigt säker vid målen *ler*
Vi satsar på en ny Forsberg hihi ;)

Olivia och jag har mest maskat oss igenom dagen...
Funderar på en go Pizza till kvällen *Mmm gott i magen*

Ja, detta med blogg var juh riktigt skoj!



En seg kväll i soffan som Håkan har förevigat :)
Älskar dig!

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Men hej!
Vad kul att du hittat till blogvärlden, jag går in till mig och länkar genast :)
Otäckt med bilen, fy så hemskt!
Tuur att inget hände med er där inne!
Ha det gottis så länge.

Kram sandi

5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home