tisdag, januari 17, 2006

Vi ger oss en Vilodag...

Idag är vi mkt bättre. Inga rinnande näsor, inget nysande, inget hostande...
Än så länge iallafall *ta i trä* :)
Men vi är hemma och tar en vilodag till så vi får tillbaka
immunförsvaret i kroppen igen så vi inte kommer tillbaka till jobb och
dagis och så ligger vi där igen på torsdag...

Oj, jag fjällar på näsan... Är det så illa...
Har knappt tittat mig i spegeln dessa dagarna *S*
Aja.. får väl ner o fixa till mig sen *ler*

Casper och Olivia myser lite och jag ska ner och duka fram frukost till oss snart.
Så skönt och morna sig innan man äter, det tycker vi allihopa :)

Håkan jobbar, men när han kommer hem ska jag köra och handla
mat på MAXI har jag bestämt. Det behövs fyllas på i frysen minsann...

1 Comments:

Blogger ASAM said...

I gather this is some Northern European language?

10:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home