fredag, januari 20, 2006

Detta kommer bli en fullspäckad helg...

Idag ska jag köra med Ila och handla direkt jag slutar jobba... Vi ska storhandla på MAXI tillsammans...
Så jag slutar kl. 17.15 och sen ska jag direkt och hämta gumman och så kör vi ut i snövädret!
Och på MAXI brukar det väl inte vara nåt folk på fredagar?
Ehhh hmm.. kanske?!

Iallafall ska vi in där och handla en massa och sen vidare in på Centan för att ha en liten present till en annan gumma vi känner *ler*

Sen ska jag hem och mysa!

På lördag är det Piratkalas för Cappe på förmiddagen och sen på kvällen ska jag juh till Jennie på tjejmiddag och det ska bli sååå mysigt och skoj!!
Några cider kanske man skulle ha i sig *ler*

Och så på söndag är det HOCKEYDAG i vanlig ordning :D
Casper och Pappas dag!
De har det så mysigt den dagen!
Åker hemifrån runt 12 och är hemma runt 15.30.
Då är det bara hockey för dem. Bara de två! :D

Men nu är det dags och jobba igen!
Har inga barn här nästan, bara ett som är vaket och de andra 4 sover...
Och efter kl. 15.15 har jag ett kvar så då ska det skrivas SIUP!

Kram och God helg!