tisdag, januari 17, 2006

Usch Hemska Mamman.... :(

Casper åker varje tisdag med farfar och spelar hockey...
Samma sak denna tisdagen...

Men annars så brukar juh farfar hämta honom direkt på dagis och så åker de hem och hämtar hockeybagen och så iväg.

Idag har juh vi varit hemma och han skulle hämtas hemma...

Så han har myst hela dagen, provat sina fina Hockeymedaljer, lekt med en kompis.
Kompisen gick hem 15.30, då satte sig Cappe och åt mat.
Inga konstigheter.

Sen efter maten tvättade han sig och så lekte han och Olivia lite...
Allt var jättebra!

Så kom farfar och farmor och då skulle han INTE åka på hockey minsann!

Blev ledsen och skulle inte ta på sig ytterkläder och grejer...

Något blev fel, men jag kan inte tänka vad det kan vara :(

Så till slut fick farfar ta honom under armen och bära ut honom i bilen...

Känner mig som världens hemskaste mamma!!
Borde han ha fått stanna hemma?

Men han har sååå kul när han är där!
Han spelar superbra!!
Han gör massa mål, fintar av och stajlar :)
Nu börjar han lära känna de andra killarna där oxå juh...

Och grejen till att jag släppte iväg honom oxå är att han är ganska lat...
Kan han få igenom att få vara hemma och spela tv-spel bara så gör han det!

Sen tänkte jag att låter jag han få igenom det idag så kommer det att bli så här varje tisdag nu och det vill jag inte!
Han älskar att spela hockey!

Men Oj! vad jag känner mig dum mot honom!! :(

Ringde Håkan direkt sen och sa att han får ringa mig när han kommer
till hockeyn och berätta hur läget är!

Min lilla älskade pojke!
Får prata en massa med honom när han kommer hem!!

Usch!