söndag, februari 26, 2006

Mitt I Röran!

Här är det bara en evig röra nu känns det som...

Nu har vi börjat rensa ur klädkammaren för vi ska ha toalett där så småningom, det är juh avlopp-och vattenrör dragna till det så det är inte jättemycket som ska göras...

Så igår innan vi skulle hem till Jennie & Co drog vi ut det mesta innehållet ur (det är det är för tillfället) klädkammaren för att få lite ordning och reda...
Hmm.... Så här ser det ut nu...




Tjusigt va?! Rent och snyggt *S*
Nu har vi grejer överallt annars istället... I hellen, i sovrummet och på Olivias rum och nere i hallen... Ajajajaj... Men det ska vi väl få undan snart oxå... :S

Så det är väl vad jag ska sätta igång med nu istället för att sitta här och dagdrömma!

JENNIE!
Du måste skicka bilden jag tog på sminktöserna igår till mig!
Förminska den inte utan bara skicka på MSN :D
De var juh bara så goa!

KrAmEn!!

4 Comments:

Blogger Yasser Rahman said...

That room is a mess! I cant understand the language you are writing in, but im guessing its one of the scandinavian languages?

8:18 em  
Blogger Sandi said...

Ahhh, vilken härlig röra, jag älskar att se sånt hos andra, Hahahha..
Tycker om din blogg, du e dutti på att uppdatera :)
Ha en bra dag!

Kramen

11:10 fm  
Blogger Sandi said...

Ok *tänker...
Prova..

500g Köttfärs
nåra matskedar.. Tacosås
1 påse.. Tacokrydda
½.. Röd paprika
1.. burk Creme fraishe
2?.. Tomater
ett par stycken :) ..Pfefferonis
Nåra skivor :) ..Ost

4:07 em  
Blogger Sandi said...

+ en dl vatten i färsen efter kryddan!

4:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home