onsdag, februari 15, 2006

IKEA shopping :D

Det bidde en tur till det underbara fantastiska IKEA idag *ler*
Och visst fick jag med mig en byrå på 38 kg hem... PUH!
Vilken syn det måste ha varit när jag skulle få ner den i kundvagnen... Nöttamamman hade juh tagit en vanlig kundvagn för att kunna ha kottarna i den oxå...
Jag försökte få upp den från hyllan och ner i kundvagnen medan Olivia drog i myntkedjan på vagnen så den kom längre och längre bort... OLIVIA! DRA INTE I VAGNEN!!
Ups! Såg man att hon tänkte... Och snabbt fram med vagnen till en illröd mamma *S*
Casper var en hjälpande hand dock! Tryckte vagnen mot mig medan jag baxade den över kanten... Sådärja!

Så det blev lite smått o gott som massa ljus, skålar, äggdelare, lakan och lite annat jag glömt nu...

När vi kom hem var Håkan redan hemma och han satte genast igång och montera ihop byrån medan jag plockade med annat :)

Så så här ser det ut nu i vårt sovrum :D


Smilla är det som ligger och sussar gott på kistan :D
Det är favoritplatsen!

Och de fina vita ljusstakarna fick vi av Jennie & Chrille i lördags,
tack så jättemkt! :D
De passar perfekt!

Har hämtat ut bilen oxå idag!
Skönt att kunna åka som man vill igen! :D
Iofs har jag juh haft magsjuka sedan bilen pajade, men nu när jag är
bra igen är det skönt att bilen är bra den oxå :D

Kramen!

2 Comments:

Blogger Sandi said...

Har varit inne o snurrat ett tag :)
Kul med en till Ikealover :)

Jag ska dit och handla en vit Billybokhylla till Timea och en Vikaresäng till Mille så fort jag mår bättre.
Eller så kan man vara smart och lura in sambon där på väg hem från jobb.. hehe..

Ha en mysig kväll!

4:52 em  
Blogger Sandi said...

Ahhh, det har varit ett helvete att få in den och få bort ramen.
Men skam den som ger sig.

Segt och jobba ända till 18 ikväll. Jag skulle jobbat till 20, men då börjar jag 14, passar perfe :)
Ha en bra dag!
Kram!!

8:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home