tisdag, februari 14, 2006

Bilen på verkstan och mamma e magsjuk :(

Nåt mer som tänker gå snett?

Igår när jag skulle backa ut från parkeringen på jobb så kom jag bakom 3 meter och sen var det stopp bara... Kändes som jag kört ner i en djup håla och inte kunde komma upp... Stod mitt i inkörseln på parkeringn så ingen kunde komma ut eller in juh *pinsamt*
Kom några snälla föräldrar och försökte hjälpa mig, men dte gick juh inte.
Ringde Håkan och han trodde att handbromsen låst sig och sa att jag bara skulle gasa in i parkeringsfickan igen.
Så det gjorde jag och det var ena bakdäcket som låst sig.
Farfar kom och hämtade mig o så hämtade vi ungarna. Sen när Håkan kom hem körde de ut till bilen på jobb och fíck den att rulla till närmsta verkstad...

På kvällen började jag känna migskum i magen och gick upp och la mig i sängen redan vid 20.30...
Tog med mig en spann för säkerhets skull...
Vaknade runt kl. 22 av att jag mådde jätteilla och kräktes :(
Sen höll jag på så hela natten...

Idag har det varit mkt bättre, men OJ vad jag var tom i magen imorse, den gick nästan inåt och jag kunde knappt gå upprätt...

På eftermiddagen fick jag äntligen i mig lite nudlar, sen har jag ätit nyponsoppa med glass... That´s it!
Ska vara hemma imorgon oxå och kurera mig så jag blir riktigt bra innan jag går tillbaka till jobb..

Men bilen är iallafall klar att hämtas imorgon så det är juh ett plus :D

Kramen!