torsdag, mars 02, 2006

Liten update från oss :)

Snart är det helg igen och jösses vad det ska bli sköööööönt! :D
Tyckte det var måndag bara igår... dagarna bara flyger förbi och ungarna växer o växer... Snart tar de väl studenten och flyttar hemifrån känns det nästan som *S*

Iallafall... det var inte det jag skulle svamla om llr hur...?! :)

Igår hade jag fullt hus här så jag orkade bara inte skriva på kvällen...

Casper hade med sin sin polare Hugo hem efter dagis.
Vi kom hem runt kl. 14.30.
Klocken 15 ca ringde grannen Johan och ville komma och leka med Cappen, så han kom oxå in (llr de var faktiskt ute och lekte till klockan var 15.45 typ...
Klockan 15.30 kom kompisen Cosmoz oxå och joinade gänget :)

Så nu hade jag 4 hungriga vildbasar här hemma *S*

Jag dukade fram rostemackor med olika pålägg så de fick nån mat i magen innan leken fortsatte här inne...

Olivia var eld och lågor... WOW! FYRA killar att terra *S*
For rundor som en liten jojo och snackade och showade för dem!
Och de gillar faktiskt den lilla fisloppan alltså!

Runt 16 kom min kompis Rebecca och hennes stora tjej Maja som är 1,5 och hälsade på och snackade lite...
Olivia och Maja lekte lite på Livisens rum och Becca fick en påse kläder med hem till lilltjejjan Nora :)

Klockan 17.45 hade sista kompisen gått hem och huset var åter lugnt :D

Men det var en skoj eftermiddag och Caspers kompisar utnämnde honom allihopa till deras allra allra bästa vän!
Det värmde minsann vill jag lova *ler*

Här är "Gänget" som de själva kallar sig :D
(Egentligen är de sex killar i "gänget", men det hade nog blivit lite väl mkt här hemma en vanlig vardag efter en jobbedag *S* )




Och om idag....
Hmm... Jobbat hela dagen till kl. 17...
Självklart krånglade ena dörren och ville inte alls gå i lås så jag kom inte därifrån förrän 17.15 när jag informerat chefen och de som stänger om problemet...

Snabbt iväg till dagis för att hämta lilloppan som möter mig påklädd med skor och jacka i dörren :D
Goa gummsan ville gå hem så då måste man juh ta på sig först *S*
Att mamma kom tyckte hon nog mest bara var smidigt för då slapp hon juh gå utan fick åka bilen istället *S*
Sen iväg till Hugo för att hämta Casper som följt med hem där idag!
De hade haft det jätteskoj och fnittrigt och flamsigt... Precis som det brukar vara när de två leker :D

Så nu har vi ätit middag och snackat och barnen är lagda och lästa saga för!

Har oxå hunnit med att prata i telefonen med Jenniegummsan idag!
Ringde henne kl. 18, men inte hemma... Sen 5 minuter senare ringer hon så får vi prata lite om de senaste dagarnas händelser *ler*
Kram på dig och du... Det BLIR bättre och bättre för varje dag! Lovar! :)

Nu ska vi kolla LOST och Håkan sitter redan där nere så nu smiter jag!!

Kramen på er alla goa vänner!!

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Wahh, vilket killgäng :)
Fasar lite för det... när barnen ska ta hem kompisar båda 2 :D
Så stökigt det kommer bli.

Hihi..
Ha en bra dag!
Kram S

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home