onsdag, mars 08, 2006

Sjukis son och kaaaaallt.... Brrrr

Nyss kört Håkan Bråkan till tåget, han började en timme senare idag...
Fy vad det är kallt!! 16 minus!! Brrrrr.... Mars... Snälla kom nu våren!


Är hemma med kottarna idag...
Fick vara på jobb i 2½ timme igår innan de ringde från Caspers avdelning coh berättade att han hade kräkts...
Så körde och hämtade honom och lillasyster.

Han var som vanligt hela dagen och lekte och spelade lite X-box...
Ville tom leka med kompis, men det tyckte inte mamman riktigt var en bra idé :)

Jag gjorde Sandis Tacopaj!


Den blev jättegod, men stora killen ville inte alls äta nåt, smakade pyttelite, men frös och grejer :(
Så han fick gå upp och lägga sig och titta lite barnprogram.

Vi andra satt där nere och kollade på Bygglov, så kul o titta på inredningprogram...
Vi följer dem slaviskt ;) Blev lite nere när jag hörde att det var säsongsavslutning på Bygglov igårkväll...
Så här mös vi iallafall...
Mamman och Smilla myser! Tokiga kattan! :)


Pappan och Livisen framför Bygglov!


Sen somade han gott runt kl. 20...
När jag lade mig och kollade på DH i vår säng kl. 21 så lade jag in honom i hans egen säng.
Han har varit uppe engång inatt bara och fått lite alvedon för febern...

Han är lite varm idag oxå, men uppe nu iallafall så vi ska försöka köra till ögonläkaren och så ser vi hur det går!



Nu måste jag ta fram frukost så vi blir klara till 9.00 :)

*~* KRAMEN *~*

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Ser ut som om du lyckades bra med pajen!
Mys mys :))
Kram S

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home