onsdag, april 05, 2006

Ett nytt liv :D

Igår var mamman på Centan o shoppade...
Det bidde ett långt gummiband på Team Sportia och en "magrullare" på Stadium...
Här ska tränas! Hihi
Nu är det så att jag fortfarande har så #¤%&/()= ont i ryggen sedan Skattkammarön i lördags att jag inte kan använda magrullaren än :(
Men jag ska börja med gummibandet ikväll har jag tänkt :D

Jag och Håkan har slagit vad (har inte kommit på nåt pris ännu, men det kommer väl).
Den som har flest magrutor till sommaren vinner *S*

Så NU ska jag gå o träna :D
Håkan är nere på gymet o tränar nu så det är lite fusk juh, men jag ska oxå börja där så småningom har jag tänkt...

KRAM!!

Och nu medan jag tänker på det!
JENNIE!
Hahaha detta är knasigt, men kul hade vi juh...
Du vet hålen tunneln i lilla bollhavet vi försökte träffa...
JAG TRÄFFADE!!

Och jag o Ila slog vad oxå om att den som träffade skulle vinna ett fint pris!

ILA! Vad har jag vunnit? :D

Löv jo gals!

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Härligt med lite träning :)
Det är inget dåligt vad du antagit, haha..

Själv tänkte jag köpa en sån där vibrationsplatta som man står på, ska tydligen vara jätteeffektivt.
Jag behöver se resultat snabbt för annars tröttnar jag.

Tack för inlägget i min blogg ang. Mille.
I tisdags var han tydligen hur dryg som helst efter jag lämnade honom, till långt in på vilan skrek han.
Men då hade han somnat i 2 minuter i bilen på väg till dagis.
Igår hade det gått över snabbt.
Jag tänker vara där 10 i 11 idag, då är de oftast ute och leker, eftersom han är ett typiskt utebarn så hoppas jag slippa skrik/gråt.
Jag har inga problem att bara gå när han är ledsen, jag måste ju till jobb, men sen är jag lessen resten av dagen och kan inte pusta ut förrän kl 17 då de blir hämtade.

Jaja, du vet säkert hur det är!
Kommer du på pärlkvällen?
Många Kramar Sandi

8:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home