lördag, mars 18, 2006

Färgat håret svart....

skulle jag göra...
Men när det hade ticket iväg 30 minuter och allt var ursköljt och håret lite småtorrt var det inte mkt mörkare än innan jag började färga det :(
Hmm... jag som verkligen ville ha det mörkare!

Men men... vi får väl se hur det ser ut när det är riktigt torrt och jag stylat det lite...

Idag har vi haft en riktig slappedag!
Inte jort ett dugg på hela dagen typ..
Casper hade kompis här mellan 10-14 (puh! den kompisen är lite överenergisk och pratar emot när man säger nåt... Tex. om de frågar om de får spela tv-spel och man ber dem att vänta... Grrrr)

Resten av dagen har vi mest legat på sofflocket och kollat film o myst allihopa!

Olivia sov ingen middag idag så kl. 17 var hon så trött så hon bad om välling för hon orkade inte vänta på middagen... Och hon slutade liksom med välling när han var under året så den som står i skåpet är kvar för nödfall som idag *S*

Sen slockande hon i mitt knä medan jag satt o läste en modetidning :)

Så upp i sängen med lilloppan redan kl. 17.30 och hoppas att hon sover för natten!

Nu är kl. iallafall 19.50 och hon sover än och nu är det mörkt ute o på hennes rum så skulle hon kvickna till tror hon antagligen att det är mitt i natten o somnar om!

Snart är det melodifestivalen!
Undras vem som tar hem förstplatsen...
Kan inte låta bli att tycka att Carola är bäst, men vi får väl se hur det blir...

Nu ska jag ner o plocka fram de sista muffinsen o annat gottit :D




*~* Cappe & Livisen myser *~*

KRAAAAAAAAMEN!!