lördag, mars 25, 2006

Morgonfrillan o Shopping :)



En sömnig nyvaken Olivia med värsta burret...
Det gör inte saken bättre att hon är enormt ömhårad!!
Mamman får tömma halva flaskan med balsamspray på mornarna... :S
Men söt är hon minsann!

Jobbat till 13.30 idah har jag gjort.
Sen hem och Cappe har lekt med grannkillen och medan mamman och Livisen har varit på Centan med Jenniegummsan och hennes mamma och shoppat lite :)

Det bidde en Esprit tröja. Likadan som jag o Ilan köpte till Jennien när hon fyllde år! Det var halva priset och jag älskar juh min svarta så jag klippte till :D
Sen på vägen ut till bilen såg jag juh att det var Bokrea på BOKIA och var tvungen att kila in o slå en blick!
Det slutade med en Noddy bok till Olivia som hon fick välja själv.
Och till Casper som är inne i en seriös ritaperiod blev det en "Jag lär mig rita"-bok... Där är bilden upritad helt från grunden för att man ska kunna förja den helt och så är där allt... Djur, dinosaurier, bilar, flygplan, människor, insekter m.m.
Det är tjock och verkligen jättebra och Casper blev jätteglad och satte sig med den direkt!

Oh well...

Sen blev det fisk till middag och blåbär-,hallon,-och björnbärssmulpaj till efterrätt med vaniljsås och glass!! Men då hade det utarbetade mannen somnat på MATTAN ?!?!?! så det bidde inget sånt till hnm stackaren! :(

Han masade sig efter ett tag upp i sängen och efter en stund somnade barnen bredvid mamman i soffan...

Nu ska mamman ska slänga sig i sängen oxå efter att ha kollat först på "Legally Blond" och sen på "Armageddon"... Puh!

Har nu bloggat och pratat på MSN med Becca så nu smyger ögona ihopa!!

KRAM på er alla!!
Imorgon ska Casper spela match med 99:orna för första gången. I Malmö!!
****Spännande****