tisdag, november 07, 2006

En dag på Piratlandet :o)

Tack för en härlig dag!!


Här kommer Cappe susande i rutchkanan!
Livisen poserar ljuvt ;o)
Ilamamman och Ellis Bellis :o)
Cappe ger tummen upp :o)
Härliga miner vid maten... Så här glad blir Cappe när han får korv *S*
Och Ollie har nog lite magkniiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ;oD
PANG PANG PANG!! Detta var helt klart bästa grejen för våra stora kottar denna dag!
Och våra små roade sig de med! :o)
Hopp o Hej!! Loppan gör sig redo! :o)
Och Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vad det går! :oD
OJ AJ OJ NEEEEJ OJOJOJOJAJJJJ!! Hörde man i trumman hela vägen ner! hahahaha
Gumman gumman!!
Jag tyckte det var superkul!!! Hahahahaha Åkte flera ggr :o)
Kärlekarna Liv & Ellis leker med snurran! :o)
Två minuter senare har dock Olivia klättrat upp på den och trillat ner och slagit sig :o(
Men det kurerades snabbt med lite hoppeborg med mammorna o Ellan!
Ellan Bellan tuktar Sjöodjuret ;o)
Det byggdes mkt..............
och byggdes mkt mera!!
De älskar verkligen att bygga killarna....
Cappe kan sitta i timmar hemma och bara bygga med sitt Lego!
Hmm... Vilka kan det vara?!
En arm och en rumpa.... :o)

Så här i Bollhavet avslutades dagen....
Mamman blev begravs av Pappan i havet utav bollar och alla barnen var minsann inte sena att haka på denna vilda attack ;o)

KRAAAAAAAAM och på återseende!
Skriv och berätta om ni varit här är ni goa ;o)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

SKOJAR du?
Kul att du bloggar men hallå, hur länge sedan var det vi var på skattkammarön!

Hälsa min polare!

8:50 em  
Blogger Kottemor said...

hahahahaha som mannen min gnäller!;)

Hmm vilka bilder,bara känner smärtan när jag slog mig överallt...
*fniss*

men oj så kul vi hade!!

många kramar snäckan!

9:44 em  
Blogger Kottemor said...

GÄSP vad trött jag är nu!
Vilken höjdar dag gumman!!
Tok skoj!
Detta måste vi ta en repris på snart!
Typ nästa onsdag då,hehe

kraaaaaaaaaaamar!!

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home