onsdag, januari 25, 2006

Jag e sååååå trött på jobbet nu!!

Måste bara tjata av mig lite granna...

Denna veckan har varit hemsk!
Min ena goa kollega e i Sälen och sitter på After Ski och myser hela dagarna (e inte ett dugg avundsjuk... doh!)
Och min andra e hemma och vabbar med sin flicka.

Kvar är jag och en vikarie och kämpar med 13 barn i stort sett varje dag, nån dag har vi varit nere i 11...
Det finns inga andra vikarier att få tag i... Nähä!
Så då får väl vi gå på knäna tills vi stupar och blir sjukskrivna då, det är juh bättre!! Gah! Blir så sne!

Men nu är det bara 2 dagar kvar på denna veckan, snart FREDAG!!

Men i helgen åker Håkan till Norge på Kick-off :(
Tristpelle!

Nu ska jag sluta tänka på morgondagen, då kommer iallafall min kollega med vab tillbaka tack o lov :)

Snart kommer Håkan hem och Cappe från kompisen så nu får vi börja med maten...
Vi ska äta kyckling med ris o ch bearnaisesås idag :)

Kram Banan!!