lördag, januari 21, 2006

Vilket snöoväder igår ....

Jösses vad det var skönt att komma innanför dörren igår efter den åkturen!!
Fick köra i högst 45-50 hela vägen både till och från center Syd igår...
Tog en stund :S

Tur att jag kunde gå ifrån jobb redan en timme tidigare så vi kom iväg för annars hade vi varit där tills det stängde *S*

Vi fick iallafall efter massa om o men handlat till våra kära gumma (som vi såklart mötte där hahaha)... Du e minsann inte lätt o handla till!! ;)

Sen vart det in på MAXI och STORhandla!!
Kunde knappt putta vagnen framför mig och gick och var orolig hela tiden att jag glömt scanna in nåt för jag VISSTE att jag skulle få langa upp alltihopa på bandet nu bara för att jag handlat så mkt!

Och mkt riktigt... Kommer fram till kassan, drar mitt kort och får lägga upp aaaaaalltihopa!! Ohhh vad trött jag blev *S*

Men det gick bra och Gummsan jag hade med mig hjälpte mig :D
Och det stämde på öret, 2281,50 :-
Usch det gör ont i en när man hör en sån summa när man handlat så tråkiga saker *S*

Men men, nu är det gjort *ler*

Och ikväll är det party!!
Ses snart gummsorna!!


Men först ska jag köra Cappe och grannpojken till Piratkalaset :D