fredag, januari 27, 2006

Jag har blivit taggad av....

  • Sandi



  • Så här är mina svar på frågorna (frågorna är på engelska, men jag svarar på svenska)... Sen måste jag "tagga" 4 andra :)

    * Four jobs you have had in your life:
    Receptionist
    Barnskötare
    Sambo (räknas det?) :)
    Mamma (Det MÅSTE räknas *ler*)


    * Four movies you would watch over and over:
    Blå Lagunen
    Cocktail
    Point Break
    De gamla hederliga Disneyfilmerna


    * Four places you have lived:
    Svalöv (3 olika hus)
    Torekov (sommarhus)
    Landskrona (3 olika lghér)
    Häljarp (hus)


    * Four TV shows you love to watch:
    Vänner
    Desperate Housewifes
    Prison Break
    OC


    * Four places you have been on vacation:
    Kanarieöarna, 3 av dem
    Grekland
    Malta
    Sardinien+Korsika


    * Four websites I visit daily:
    Aftonbladet
    Min blogg
    Allt för Föräldrar
    Gummornas bloggar


    * Four of my favorite foods:
    Hemmarullade köttbullar m potatis, brunsås, lingon o inlagd gurka
    Kinamat (Biff m bambuskott o jasminris)
    Rödspätta m potatis o hollandiesås
    Pastagratäng m fläskfilé


    * Four places I would rather be right now:
    På SPA
    På stranden i ett varmt land
    Hos min älskling (som just nu är på väg till Norge över helgen)
    Nere i soffan mysandes med mina små älsklingar (vilket jag ska när jag är klar här)


    * Four bloggers I am tagging:
    Jösses!
    Alla jag vet som bloggar är juh redan taggade *S*
    Hmmm... får ut o leta offer så återkommer jag ;)