onsdag, februari 01, 2006

Jag har blivit utmanad....

Jag har blivit utmanad av
  • Sandi


  • Regler: Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan.
    De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande.

    Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

    ~~~~~~~~~~~~~~~

    1. Jag tycker inte om tal i 3:ans multiplikation... 3.6.9.12.15.18.21 osv.. usch!
    Hahaha, ja, jag e lite knäpp. Jag vet!
    Om jag tex. skruvar upp musiken i bilen vill jag inte gärna stanna på ett sånt
    tal... Hmm... ska nog vara tyst nu.........

    2. Jag kollar ALLTID barnen det sista jag gör innan jag går
    och lägger mig och säger ALLTID samma sak till dem.
    Natti natti älskling, sov så gott! Ses imorgon, mamma älskar dig!

    3. Jag blir lätt sårad. Kan ofta läsa in mer i det som hänt än vad det
    egentligen är. Tar väldigt illa vid mig av ord som sägs.

    4. Hatar telefonen!
    Det är en hemsk sak som jag inte alls gillar att snacka i.
    Snackar hellre på MSN, SMS llr dyl... :D
    Så jag håller helt med dig där Sandi!

    5. Sitta framför daton o blogga!
    Det är en riktig ovana! Men så himla kul juh!

    Och som vanligt har jag ingen att utmana eftersom alla på min
    lilla lista redan är utmanade av kära Sandi! :D

    Kramen!

    1 Comments:

    Blogger Sandi said...

    Hahha, ni får ta o skaffa er fler länkar till andra bloggare :)

    Vad kul att du ser lite av Olivia i min Mea.
    Hon är med duktig på puzzel och lägger numera 125 bitar, så då vet du vad ni ska köpa om 3 år :)

    Skattkammarön är bra, men dräller av folk på helgerna, jag är tyvärr lite allergisk mot sånt. Men det är bra aktiviteter för stor som liten.

    Kramen

    4:28 em  

    Skicka en kommentar

    << Home