lördag, januari 28, 2006

Vart håller alla hus idag?!

Usch vad tråkiga ni är allihopa :(
Här sitter jag och har INGENTING att läsa...
Ingen som bloggar och inget händer på aftonbladet heller *suck*

Jag måste städa, men gör mitt bästa för att slippa undan... :S
Cappe är hos sin kompis Cosmoz för första gången och leker.
Och Olivia är världens goaste unge och går
här o myser med mig i mysbrallor och för stor t-shirt *S*
Vi ser ganska deprimerande ut idag, men vad gör det :D
Mysigt är det iallafall... Om det inte vore för den här
överhängade klädhögen som står nere i tvättstugna och ropar på mig :(

Håkan är juh som sagt på Kick-off i Norge denna helgen så
om nån timme när jag ska hämta Cappen så ska vi köra o handla lite mysgottis
och sen är det Mackedonken och film som gäller hela kvällen *ler*

Mina mysfisar!!
Löv jo!

Nä, får väl få tyst på klädhögen där nere!
Jäkla gapande på den :D

Kram på er tristpellar ;)