onsdag, mars 08, 2006

Ögonnytt och shopping

Varit hos ortoptisten nu och Caspers ögon har blivit bättre.
Han och Olivia var så duktiga så!
Men OOOOOOJ! vad det var många som skulle på Lunds lasarett idag...
Fick leta parkering i en halvtimme nästan.. Och alla andra verkade hitta parkering utom jag... Jag som faktiskt brukar ha tur med sånt!

Till slut hittade jag en bakom ett hus till en annan mottagning inte så långt därifrån (vi brukar stå på grusparkeringen annars borta vid barnakuten)...
Vi var dock några minuter sena så fick jogga lite lätt bort till ögonmottagningen...

Efteråt åkte vi inom Nova för jag tyckte de varit så duktiga.
Efter mååååånga om och men från båda och hot från mamman att tar ni inget NU så struntar vi i det helt! :S så blev det en Winx-väska till Olivia (tokig i väskor) och 4 små Legoracers till Cappen som man kan bygga ihop till två stora llr 4 små...
Det blev oxå en jättefin vårjacka till Cappen och 3 5-pack strumpor till Liv och 1 5-pack till Cappen.


Sen åkte vi hem, värmde tacopajen och satte ihop en av bilarna medan vi väntade på den i ugnen...

Mamman håller nu på att dammsuga, har fixat nedanvåningen oc hsnart ska jag ta itu med overnvåningen oxå... Blärk!

Ikväll ska jag faktiskt ut och äta i Lund med mina kolleger Marie & Heidi.
Ska bli skoj!

Men nu får jag på det igen!

*~* Kramen *~*

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Ohh, va gott med lite shopping :)
Kul o få gå ut o äta med, vad blev det?
En annan dag när du är på sjukhuset så kan jag tipsa dig om att det är toppen att stå i garaget, alltid plats och man betalar dessutom när man kör ut.

Kramen

5:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home