fredag, april 07, 2006

Gräsänka m skallebank o ryggont... Ojojoj...

Låter som jag är 90 år gammal llr hur?!

men ikväll är jag ensam hemma för Håkan är ute o käkar med jobbekompisar, jag har världens huvudvärk som suttit i hela dagen och AJ vad ont jag har efter gårdagen träning med magrullaren *S* Hra juh ont i ryggen sedan innan och inte är det bättre idag minsann :S

Har dock jobbat idag, tur att det var en tidig dag!

Slutade kl. 14 och körde då och hämtade kottarna på dagis och så bar det iväg till Skopunkten för vars ett par billiga dagisgympadojor.
Casper fick juh ett par puma, men de behöver juh inte användas på dagis... Inte än iallafall...
Så Olivia fick ett pra o Cappe ett par. Jättefina och ungarna blev supernöjda!
Casper fick även ett par nya regnstövlar eftersom paret pappan köpte för ca 3 månader sedan redan är för små... Hmm.. Kooooonstigt när man köper skor som sitter perfekt just då.... För det ska INTE vara lite att ta på i barnskor enligt den mannen ;)

Det blev även present till Frida som Casper ska på kalas till imorgon!
En målarduk på Panduro md en prinsessa på som hon ska få måla själv + en prinsessfigur i trä (olivia har sån på sin dörr bla + på många andra ställen o de e jättefina) som det är en självhäftande kudde bakpå...
Sen blev det en blå supersöt sovnalle (Care Bear) i leksaksaffären som Casper själv valde.
Cappe o Liv fick oxå varsin :) Liv fick Harmoninalle (för den var lila.......) och Casper Turnalle (för att den var grön.......) Mina barn ÄLSKAR verkligen de färgerna *S*

Efter det bidde det en tur på MAXI för lite smått o gott...
Nötter i olika former, mjölk, juice, GOTTIS till BARNEN! (Ehhrmmm ;) )... m.m. Antecknar frenetiskt nu va?! ;D
OCH så fick Casper välja ett kort till Fridan... Det blev ett med en söt nalle som stod mitt bland en massa massa hjärtan!! För hjärtan....DET tycker Frida om sa han *leeeeeeeeeer*
Underbara unge!

Så nu sitter jag här och funderar på om jag skulle gå ner och göra lita varma mackor snart...
Ja... det ska jag göra :D

KRAMEN!
Och god helg alla underbara människor!<3