torsdag, april 13, 2006

Äntligen låååånghelg!

Det var sååå skönt att gå utanför dörren på jobb idag!
Jag är juh lite småkrasslig och har varit det ett par dagar nu
så det är välbehövligt med lite vila några dagar...
Vi har bestämt att vi bara "ska vara" dessa dagarna...
Inga måsten och inga tider att hålla...
Bara softa runt och göra det vi vill göra...

Imorgon måste (brrr, hemska ord) jag dock köra och fixa
påskägg och grejer till kottarna!
Så om allt är ok för pappan åker jag o Liv med
Ila o Ellis och fixar det på dan!
Det ska nog gå bra tycker jag!

Idag har det varit påskfest på dagis för Casper och Olivia.
Casper ville inte vara utklädd i år, tyckte det var svårt att veta
vad en kille kunde klä ut sig till...
Mest bara påskkärringar tyckte han... :(
Olivia däremot skulle vara en sån där påskkärring så henne spökade
mamman ut lite grann ;)





Sötaste lilla tjejjan i heeeeeeela vida världen enligt
hennes helt och hållet opartiska mamma ;D



Och så har lillan målat ägg på dagis oxå och rullat idag!

Annars är det lugnt här...
Cappe sitter och tjatar på mig att jag ska göra en äggröra
till hnm så jag får väl göra det nu som jag lovat :)

*~* KRAMEN *~*