söndag, april 23, 2006

Ojojoj det var längesedan...

Det var inte igår precis som jag var här inne och skrev... :(
Har hunnit hända en hel massa skojigt jööööh...

Jaha... hmm... vart börjar vi?!

Mannen har hunnit vara i London, UK, på kurs och jag klarade att sova
ensam hela nätterna utan att ha ALLA lampor i hela huset tända!!
Hade bara hälften tända så jag hade koll på läget ;)

Med sig hem från trippen hade mannen parfym till mig och sig själv,
Tommy Hilfigers nya kvinnliga och manliga dofter, min är den som
Beyoncé varit med o designat... Luktar jättegott!
Till barnen och sig själv hade han varit inne och shoppat i Nikebutiken :D

Hmmm... vad har mer hänt här hemma dessa veckorna då... *tänka tänka*

Tja... Mamman har iallafall fått en ny hobby... En ny passion här i livet!
PÄRLA!!!
Ojojoj vad jag älskar det!
Det är verkligen helskoj och jag är helt och hållet hooked!

Har redan gjort flera halsband, armband och örhängen!
Har jag börjat kan jag inte sluta och panduro är farligt farligt... :S
Längtar tills jag ska åka m Sandi till Hököpinge och köpa pärlor!
Var inne på deras hemsida och dit vill jag!! :D
Dock inte de bästa öppettiderna, men det går juh alltid att ordna :)
Let me know när vi ska åka Sandra så är jag redo :D

Även Casper och Olivia har börjat dela min nya hobby :D





*************************************************************************

Och så har juh jag och girlsen Jennie, Sandi och Ila varit ute och
partat loss lite granna :D
Först var det middag, cider och drinkar med en massa snack, skratt
och provande av kläder här hemma hos mig!
Sen bar det iväg till Malmö och Schlagerbaren!
Jätteskoj att dansa och vara ute med tjejjerna, men inte så jättebra
musik som man hade kunnat önska kanske tyvärr...
Men man kan inte få allt... :)
Klockan 3 blev vi små askungar igen och det bar av
hemåt till våra prinsar :D

Tack tjejjer för den kvällen!!

************************************************************************

Nu ska jag gå ner till mannen min och joina honom framför tv´n :D

*~* KrAm LiNdA *~*

1 Comments:

Blogger Sandi said...

Tack själv!!
:D
Kan du åka till Hököpinge i maj, eller hur är det med plånboken?
Någon torsd el fred som du slutar så pass tidigt att du hinner vara komma till mig vid 16-16.30?
Kram!

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home