torsdag, november 09, 2006

Nya frilla önskas....

Sitter här och väntar på att jag ska hämta mannen min vid tåget och
under tiden surfar jag efter ideér för en ny frilla...
Jag är såååååååååååååå trött på mitt lååååånga trista hår som bara
åker upp i en totte llr klämma...
Så nu måste det göras nåt åt detta!

Hittade dessa frisyrerna och jag har länge tyckt att det är snyggt,
men ska jag våga?
Vad tycker du?
Kommer jag att passa i nåt sånt här?!
Commenta gärna är ni snälla :o)






Så här trist är jag nu... Hahahaha



Won´t you please please help me help me heeeeeeeeeeeeelp meeeeeee ;)

KRAM!

2 Comments:

Blogger Kottemor said...

Himla snygga frissor!!!
Men skulle du palla göra dem iordning var dag?;)
Du sku nog vara jättefin i dem iaf!!

Trodde du ville ha ändå kortare?;)

Kraaaaaaaaaamar

7:51 em  
Anonymous Anonym said...

Du ska ha långt hår!!!
Tantfrillerna kan du ta om ett par år när det passar!

10:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home