fredag, november 10, 2006

Puh...

Nu har jag nyss kommit ur duschen och börjat andas igen ;o)
Har varit ute och promenerat snabbt tillsammans med en tjej som
heter Alexandra och som oxå bor här i Häljarp...
Jätteskoj och vi snackar hela tiden :o)

Jag gick hemifrån för att möta upp med henne utanför hennes hus kl.17.30
och var hemma igen kl. 18.50...
Blev en bra runda runt byn... Vi har kollat in hus (kommenterat dem lite), snackat en massa skit om allt mellan himmel och jord och vi har en hel del gemensamt faktiskt!

Vi råkade vara tvungna att passera igenom en liten del utav skogen på vägen och då ökade takten gaaanska så bra för vi såg typ nada där inne bland träden...
Såklart var där juh en del vattenpölar som försvårade det hela oxå *S*

Och efter en liten stund höll vi båda på att få en hjärtattack hahahhaa
Vi gick förbi ett hus och då börjar en liten terrier (typ osynlig hund juh) skälla som bara en terrier kan göra och vi blir skiträdda rent ut sagt och jag höll på o pinka på mig hahahaha
Tur att jag inte var beredd och hann dra fram mitt hemliga vapen ;o)

När jag kom hem var jag supervarm så snabbt in i duschen och nu sitter jag här och väntar på Pappan som är inne och handlar hamburgare :S till oss!

Har oxå hunnit med att ta foto tillsammans med våra underbara kottar!




Kraaaaaaaaaamen!

1 Comments:

Blogger Kottemor said...

Så duktig du är som är ute o promenerar snäckan!
Det skall jag ju också börja med nu,hehe.
Dock tänker jag helt klart undvika sådana områden som ni gick igenom,vilket äventyr!!
Jag hade ju sprungit som en iller,livrädd!
*fniss*

Jättefina bilder på er!!

Ska bli sååå skoj när ni kommer på onsdag;)

Många många kramar!!

9:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home