söndag, maj 14, 2006

Att Pärla... Min nya Passion ;)

Jag har hittat en ny passion i livet :)
Förutom min underbara familj och mina goa vänner då...

Tack Sandi för att du fick in mig på denna bana...
Innan din pärlkväll hade jag juh bara min pärlbok och att jag nån
gång skulle prova... ;)
Dock är det ganska dyrt... Panduro tjänar Big Bucks på mig... :S


Detta är vad jag gjort hittills...
Mest wire och elastiskt i grunden...


Detta är mitt senaste...
Med kedja och sötvattenspärlor...
Blev väldigt nöjd faktiskt :D

Nu ska jag ner och kolla tv och mysa och spåna på nya ideér ;D

Kramen!
..........igen ;) Klem klem!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka fina smycken du gjort. :) Kramen

8:19 em  
Blogger Sandi said...

Vad fint det där halsbandet var med kedja o sötvatten.
Men HERREGUUUD jag har ju glömt fota armbandet!
FÖRLÅT!
Gör det på direkten, jag har ju som de flesta vet fiskpinneminne :)
Det är bara så jätteroligt att du är inne på samma bana som mig och jag längtar tills den 12/6.
Kram

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home