onsdag, maj 10, 2006

Helgens bravader - foton

Här kommer alla fotona som jag ville ha med på gårdagens blogga... :D

Ni får vrida huvudet lite hit o lite dit eftersom min kära man varit o lekt
på datan och lagt in nyaste windows och inte pallat installera om mitt
Photoshop :( Men det kommer snaaaart säger han.... jaja...



Mannen grillar för fullt :) Fläskfilé och kotletter är det som ligger och grillas :D


I Bjärredskiosken och käkar glass :D


Min två goa pågar :)


Vår goa lilla tjejja!! :)


Cappe spelar fotboll m kompisen Philip!


Livis Pivis skejtar :)


Och sen piffade vi upp fötterna lite hahahaha... Fisbubblan!


Casper Basper hoppar studsmatta :D


Mamman inviger tvättlinan i helgen :D Mmmm luktar såå gott!!


Knaskatten Smilla! Observera stilen på bakbena ;D


Världens mest keliga katt!! Dock gillar han inte gäster! Håller sig väck så länge här är nån...


Tokpellen Måns igen! Ohhhh vad skönt att få komma ut igen! Rulla rulla rulla!!!


Pionerna på väg upp :D

2 Comments:

Blogger Sandi said...

Halli hallå :)
Det är sådär, jag lever :)
I alla fall fick jag veta det när jag hämtade barnen på dagis idag. Fy så gräsliga de kan vara.
Frestar på tålamodet att baxa in 2 skrikandes kottar i bilen och sen kasta upp dem på varsitt rum så fort vi kommit hem.
Sen lugna vi alla ner oss på CS med lite shopping, det är balsam för själen :)
Både stora å små :D
Nu ska jag gå o sova, har blivit seeena nätter i trädgården *pust*

Gonattis

8:57 em  
Anonymous Anonym said...

Tänkte bara säga hej då jag vart här & läst. :)

9:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home