tisdag, maj 09, 2006

Älskar solen o värmen!

Jag är så kass på att skriva här nu, har nästan lite ångest över det...
Vet att morfar brukar vara här inne och kika och det är juh skoj om jag
lyckats uppdatera lite här då juh!

I våra liv lunka det mest på just nu...
Vi jobbar och står i på dagarna och sen på kvällarna är det mest
studsmatta, lek och mys som gäller för oss :D
Casper har lekt med olika kompisar hela helgen och haft det jätteskoj!
Livisen har lekt med sin kompis H och oxå haft superkul!! :D

I fredags invigde vi Bjärredskioskens glass tillsammans med Ila o Co!
Tack för den mysiga lilla stunden vänner!
Det kommer bli många fler sådana i sommar och då kommer vi att besöka
vår lilla beach och lekplats oxå *ler*
Då tar vi oss en snurr om som vi brukar väl Ilan ;)

Det har varit en del grillning oxå i helgen!
Mmmm det både luktar och smakar Ljuuuuvligt!!

Casper fyller juh snart hela 6 år!!!!
Woine woine... Börjar mamman bli gammal? :D
Och han har redan börjat tala om allt vad han önskar sig...
Massa star wars grejer, men det måste vara lego!
Han har juh redan så gott som alla figurer, lasersvärd och Darth Wader mask
så vi har juh ändå inte så mkt att välja på :S

Vi har även fått en superfin Tujahäck på framsidan!
Vi drog bort hela staketet och satte bara tujor hela vägen efter
vår grannes vilda framfart med bilen en natt i januari....
Håkan med de gröna fingrarna har varit i farten och gjort så fint
så fint i trädgården nu i det fina vädret :D

Själv har jag planterat om en del blommor inomhus, det är skoj!
Och så har jag självklart pärlat hehehe...

Och så tränar jag magen STENHÅRT nu ;D
Jag kör med min magrullare och så gör jag sit ups efteråt...
Hela TVÅ kvällar i rad har jag kört det nu!
(Jag har gjort det i intervaller, men fick sån träningsvärk att jag
fick ha ett litet uppehåll...)
Men denna gången ska jag bara köra på!
SKA ha tillbaka min mage så gott det går iallafall! :S
Resten får jag ta senare...

Håkan har lagt in ett nytt windows på datan så jag hittar nada
här just nu... Men jag får utforska det senare...
Hade juh tänkt lägga in en massa foton med....

Har tagit en hel massa foton på härliga underbara busiga ungar,
tokiga galna söta katter (som har fått börja gå ut igen :S) och så
den fantastiska snygga manliga mannen i hemmet :D
Dock verkar nästan aldrig den ****** ****** ****** ****** mamman
fastna på bilderna :( Lite deppigt att titta på foton i framtiden
och så är man själv aldrig med... Jag gillar o vara med på foton faktiskt!
Hehehe

Nä, börjar det bli färdigsvammlat tro?!


Sandi! Krya på dig gumman och ta det bara lugnt och njut
av dagarna och barnen ett tag!
Glöm alla måsten som tråkig tvätt och annat och bara slappa lite!
Jag vet att det är svårt, men gör det för din egen skull och din familj!


Nu ska jag gå ner och ta en Päron split llr en banan... Hmm...
Hur farligt är glass för figuren?! Hehehehe
Bara eeeeeeeeeeeeeeeeeeen!! ;D

*~*Kram Lindan*~*