måndag, maj 22, 2006

Längtar efter värmen....

Vart tog den underbara sommaren vägen?
Den kom och skämde bort oss en vecka innan den
lämnade oss igen...
Usch... Får inte göra så...
Kom för att stanna llr kom inte alls... ;)


Två busungar råkade fastna på bild när
pappan plockat fram kameran :D
Tokstollar är det vi har rännandes här hemma ;)

Detta lyckades den lilla fjompan med idag när jag
hämtade henne på dagis...
En bamsekram och så pratade mamman med fröknarna
sittandes på huk
och märkte inte alls att sessan hängde
med ett bra tag om halsen OCH
i halsbandet när jag skulle resa mig upp...
ATTANS! Mitt halsband! Men men, alla delarna är iallafall
med så får se om det går att rädda...
Trist att fixa det när man suttit med det
en gång redan...
Men det är sånt som händer när man har små älsklingskottar!


Detta är Caspers nya bästis! Blomstift för bla myggbett... (Tack Ila, fick det för några år sedan)...
Alla mygg ÄLSKAR Cappe och han har bett överallt :(
Nu har han ett stooort på baksidan/insidan av låret och det KLIAR!!
Kunde knappt somna ikväll, men så fort vi tog på detta så lugnade det sig :D

Så nu sover mina två små kottar och jag ska snart gå ner och ta fram lilla gottepåsen och ha lite mys :D

Köpte en bok i helgen som jag tycker verkar festlig!
Det är Emma Hamberg som skrivit den och hon är juh en kul tjej!




Gääääääääääsp!
Nu ska jag hitta på nåt!
*Läsa boken*
*Kolla om det händer nåt på dumburken*
*Öppna gottpåsen* (Kan jag göra vad jag än gör i övrigt ;) )
*Pärla litte som omväxling* Ehhrmmm.... :S
*Ringa kompis* Nä... det orkar jag inte...
Det lutar starkt åt att slänga sig med gottpåsen bredvid mig i soffan framför dumburken och boken i knät så jag har nåt skoj i reklampauserna... ;)

KRAAAAAMEN!!!


*~* Mamman framför dumburken *~*

3 Comments:

Blogger Sandi said...

Neej vad syndpå fina halsbandet!
Men jag är säker på att du kan fixa det!
Kram o snart är det gonatt!
Dröm sött!

8:22 em  
Blogger Kottemor said...

Halloj snäckan!:)
Glass finnes NU inne på Ekorren;)

Mmm det där blomstiftet är super,Ollie e ju osså naggande god tycker myggen!
*fniss*

Ses på lördag!
kramar!

12:15 em  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

8:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home