onsdag, november 22, 2006

En sån mysig dag :o)

Vid 14.30 tiden så kom Ila o alla 3 kottarna förbi med kattmaten och stannade på fika :o)
Smilla och Måns blev minst sagt liiite konfunderade över den lilla loppan som kom ut ur buren Ila hade med sig... Måns gick fram utan att se hnm och när han väl fick syn på Nelson så ryggade han tillbaka och reste ragg och blev genast ännnnnu större (han väger redan 10 kg hahahha)...
Sprang sen ganska snabbt upp för trappan för den lilla tussen ville han inte lära känns minsann!
Smilla reste ragg direkt där hon stod och när Nelle kom lite för nära så var det ett jäkla fräsande på henne... Och 2 snabba jabbar på nosen med högern fick han oxå... Men tuff som en bandyboll blev han och skällde (tja, han är juh liten så det var juh inte så farliga skall) och bet skräckingivande i mattkanten... :o) Smilla satt och tittade på hnm med småragg på ryggen...
Efter ett tag gick hon upp och satte sig i trappan för där kom hon juh på att han inte kunde komma upp... Så där låg hon och tittade på hnm och hans små upptåg :o)
Liv och Ellis lekte... de var häxa och älva och lekte med dockorna och greja med instrumenten :o) Goa ungar!
Cappe o Ollie var så duktiga, cappe mådde juh inte så bra och hade lite feber så de spelade lite tv spel och kollade film :o)
Vi har fikat, snackat, skrattat hela dagen/kvällen :o)

Bilderna får jag lägga in imorgon iom jag sitter nere vid laptopen i tvrummet...
Snart är det dags att knoppa, men inte än...

KRAMEN!
Tack för idag Ilagumsan!

7 Comments:

Blogger Kottemor said...

Hoppla hoppla,2 inlägg i dag juh!
hihihi
Tack för en jättemysig dag gumman!
Har varit så skoj,fast mina 2 minsta var ngt energiska idag... huh!!!
Varför ska de vara sånna när man har hvdvärk?!
hihi

Många många kramar!!

10:45 em  
Blogger Kottemor said...

Nu måste du kolla bloggan igen gumman:(
Både öronen och din elaka mans jämförelse:(

kraaaaaaaaaamar

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Självklart får du länka till mig. Har inte kommit på alla finesser än, men jag kan väl få länka till dig när jag gjort det?
Kramar

9:03 em  
Blogger Kottemor said...

Hehe,klart jag var tvungen o lägga upp den härliga bilden på pumorna;)

Ses imorrn gummans,ska bli sååå mysigt o bada!

Kramar i mängder!:)

10:35 em  
Blogger Kottemor said...

Bussigt bussigt gumman!!
Jag höll ärligt talat på o skita på mig igår så rädd jag var o de var lite ditt fel!!!
*fniss*

Kraaaaaaaaaaaaamar

11:22 fm  
Blogger Kottemor said...

Amen,hade ju hoppats på att du fått upp uppdateringen!
hihihihi

Hoppas vi kan ordna lördagen iaf...

många många kramar!

11:10 em  
Blogger Kottemor said...

Lugna puckar gumman!
De var inte alls vilda,hahaha
hur goa som helst!!
Det är inga problem,vet ju att ni gör samma sak som mig om det rör till sig och barnen blir ju bara jätteglada för sånna helt oplanerade saker!
hihihi
Var bara kul o låna dem lite!:)

kraaaaaaaaaaaaaaaamar

12:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home