lördag, januari 27, 2007

Avklippt hår och mystisk kisse

Här kommer ett litet inlägg från Mamman efter en hård arbetsvecka...

I onsdagskväll efter att barnen hämtats och fått mat så susade Mamman och handlade en massa kakor (Mmmmmmmums) och sen vidare till Hofterup för lite klippning :o)
Superduktig frisörska som klippte mig så fint!! Tack Frida! Jag ringer så fort luggen börjar klia mig i ögonen ;o)


Har bara kramat i lite skum och sprayat luggen och så var det färdigt och höll en hel dag på jobb utan att bli uppsatt (har nog aldrig hänt förr)... Trots alla barns hjälp hihihi
Jag är jättenöjd!!

***********************************************************************************
Förra helgen hade vi besök i trädgården...
Jag tittade ut genom fönstret i köket och utanför på gräset satt denna katt...
Trodde på allvar först att det var Måns som kommit ut, men när jag vände mig om så låg han och sussade på diskbänken... Hmm... Såååå väldigt lika är de!
Antingen är det Pappa Katt som kommit och hälsar på llr så kan det vara Måns bror Murre... Men han bor en bra bit härifrån... Hmm... Ja, vem vet! Familj ser de ut att vara iallafall!!


Precis samma kroppsform och huvudform och lika stora med...

***********************************************************************************


Sen grävs det pool för fulla muggar oxå... Så här se det ut när vi kollar ut genom fönstret på baksidan.... Ett 9*5 stort hål ½ meter ner... Känns konstigt att där (förhoppningsvis) kommer att finnas en pool till sommaren :o)

**********************************************************************************

Nä, nu får dagen börja.... Nu ska frukosten fram och jag ska köra och handla ett present till pojken Casper ska på kalas till och sen hem och så ska jag och Cappe hämta Hugo och så iväg till kalaset i stan.... Sen efter det ska Livisen och Mamman möta upp Ila, Ellan och Adelia i Lödde och handla lite mat och blommor hahaha :o) Sen får vi se vart kvällen bär!

Kram Banan!!

5 Comments:

Blogger Kottemor said...

Oh så tjusig frilla!
Hahahahaha
Käckt att vi har likadana!
*fniss*
...men nu har vi ju samma braiga frisör också;)

Välkommen till världen med stora fula hål i trädgården,suck...

Ses snart gumman,massa kramar!

9:35 fm  
Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Tack snälla för receptet! Kan det vara sånna jag åt i scouterna när jag var liten??!!...fast vi kallade det skrabbelucker. Ska prova nån dag. JA jag känner Linda! Vi bor gnaska nära varandra och har känt varandra ungefär 4 år nu, sen minAdam var nyfödd. Är Casper som hennes Adam 7år? Kram

10:24 em  
Anonymous Anonym said...

Vart här & läst. Jättefin frisyr. :)

9:26 em  
Blogger Kottemor said...

Hej Snäckan!
Bara här och beordrar er att vila extra mkt idag,dricka några extra glas jos med många Cvitaminer och krya på er ordentligt så vi kan leka imorgon!:)

Massa massa kramar!

8:24 fm  
Blogger Kottemor said...

Nu tycker jag du har varit dålig på att uppdatera här så därför får du en utmaning!;)

Pussar o kramar!

4:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home