tisdag, januari 02, 2007

Utmaning accepterad

Har blivit utmanad utav Ilan och här kommer mina eftertänksamma svar ;o)


5 saker jag gjort 2006 som jag aldrig kommer glömma:
*Förlovat mig ca 3 minuter i tolv på årets sista natt :o)
*Vår lille kille har blivit stoooor och börjat 0:an... ojojoj vad tiden går!
*Bilen som stod i vår trädgård en januarinatt. Där blev man lite ställd! Galna ungdomar! ;o)
*De härliga sommarkvällarna! (särskilt de i Bjärred med glass och gott sällskap)
*Att nappgalna Livisen dumpade sina nappar i Tomtens låda på dagis utan ett pip :o)


5 bra låtar lanserade 2006:
*Beyonce - Irreplaceable
*Justin Timberlake - My Love
*Nelly Furtado - All good things
*Snook - Kommer ifrån
*Mario Vazquez - Gallery
(Märks det att jag är stort Rn´b fan och lyssnar mest hela tiden på Voice?!) ;o)


5 bra media (tv, bok, film, serie, internet) händelser:
*Lost
*Prison Break
*Greys Anatomy
*bambi 2 (grät lika mkt som när jag såg 1:an... Men så bra med Disney!)
*Bloggorna


5 saker jag vill göra nästa år:
*Tjaaaaa... de säger juh att det är 1 år man har på sig efter man förlovat sig....... ;o)
*Resa lite mera. Gärna se London, där har jag inte varit.
*Måla om i tv- och storarum
*~*****~***** (En hemlig sak) ;o)
*Njuta utav våra barns alla framsteg och påhitt :o)


Hihi jag har faktiskt svarar Ilan ;o)
KRAMEN!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

läste om er förlovning på kottemors blogg. Grattis och lycka till!

7:21 fm  
Blogger Kottemor said...

Nejmen sedär,du antog utmaningen direkt!
hihi
JAG vill veta vad det hemliga är!
Inga hemligheter skall hållas för ilan;)
*fniss*

hahahaahaha
massa massa kramar!

4:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home