lördag, januari 20, 2007

Tokstollar i min närhet...

Det finns det många... Men ojojoj mannen min vad du ligger bra till för Första platsen *ler*

Det var juh hockeyträning tidigt tidigt idag... Redan kl. 7 ringde klockan och mannen och sonen skulle upp... Mamman hade inga som helst planer på att joina dem, men såklart vaknade dotran oxå och hade råkat kissa lite i sängen (har inte hänt på jag vet inte när, men såklart idag hihi)...
Så upp och ta bort lakan och plastfrotté och ner och duscha loppan. Sen upp med henne i vår säng och på med Disney och ner och pussa på sonen och säga hejdå när de far till hockeyn.

Sen satte sig mamman och pärlade ett halsband med matchande örhängen och så lagade jag ett Baglady till kollegan min som gått sönder...

Klockan 9.30 ca var pappan och sonen hemma igen och det är då tokstollebiten kommer in...
För då ska pappan ut och GRÄVA... I regnet som verkligen öööööööööööser ner... Hmm.. okej, ut och gräv!
Man ser iallafall vart poolen ska vara och hur stor den kommer att bli.
Det är skoj och man kan fantisera om alla lata dagar i den! Hääärligt!


Nä, nu ska jag hämta sonen hos en kompis och så får vi se om det blir nåt lördagsgodis på vägen ;o)

Trevlig Helg!
Kram!