fredag, maj 26, 2006

Sitter här o väntar....

Håkan och kottarna är hos farmor på salongen och klipper sig allihopa...
Casper ska till kompis direkt efter.. Hmm, tja det blir runt kl. 14 sa jag
när jag pratade med mamman innan idag när kompien ringde...
De skulle vara där kl. 13.15 och nu är kl. 14.56 och de är fortfarande inte hemma...
Vi andra ska en runda inom CS och Blomsterlandet och det ska vi helst hinna INNAN
de stänger...
Karlar!! Kan man överhuvudtaget lite på dem? ;)

Jaja... de kommer väl närsomhelst... Tycker mest synd om kompisen som ringde nyss
och undrade när Cappe skulle komma... :(

Nä... får gå ut och skaka rätt kläderna som snurrat sig på klädlinan :S

KRAAAAAAAAAAAAM!!

3 Comments:

Blogger Sandi said...

Tja!
Grattis på morsdag :)
Kram Sandi

7:48 em  
Blogger Kottemor said...

Ja jag är ledsen att jag inte hade bättre koll på ongarna mina då.
Men jag hade ju lite fullt upp med mat och allt,ber om ursäkt å Ollies vägnar.

Kramar o pussar
/ila pila

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

5:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home